meltemtfk ben hamile kaldığım ilk günden itibaren 3 ay boyunca akıntı kanama lekelenme sancı yaşadım dupbaton diye ilaç verdi doktor. Ama benim rahime çok yakındı 1 ay hiç ağır tasimadim kalkmadim iş gormedjm şuan çok şükür 16. Haftaya geldik. Mutlaka her hafta kontrolüne gitmelisin bence Allah’ın izniyle olmayınca bişey olmuyor