Dün doktorum 4lü tarama sonucunda risk artışı gördüğünü söyledi 256 da 1 de olsa bir ihtimal down sendromu ola bilir dedi. Karından sıvı alınarak %100 sonuç vere biliyorlarmış ama ben risklerini duyunca aıvı aldırmayı kabul etmedim. Benimle aynı durumu yaşayan oldu mu?