Kizlar merhaba.Yarin tam 35+3oluyorum en son 33de bebek 2 hafta önde demsti bn smdi etlik sehire randevu aldim orda doğum düşündüğüm icin.Ama biraz tedirginm farkli doktor büyük hastane.Olumsuz bisey duycam diye cok korkuyorum.nelere bakar smdi tahlil falan ister mi nst ye sokar mi?Ay bu doktor fobim bitirdi beni.