kizlar merhaba tekrardan geldim 2. hamileligimle herkese kolay mutlu huzurlu hamilelikler dogumlar dilerim♥️ unutmusum herseyi sanirim dun test verdim bugun cikti sonucum 64 olarak. simdi 2 gunde bir test vermem lazim dimi kesin sonuc icin yani suan doktora gitmeme gerek var mı yada hangi degerden sonra gitmem gerekir? cunku ilk gebeligimi 3000 lerde öğrendigim icin direk gidebilmistim doktora 😂 cevaplarsaniz sevinirim🌸