annee-adayiii 31+6 haftalığız ama bebeğim gecen haftadan beri yan pozisyonda ve karnımı acıtacak şekilde hareketleniyor. Yaşayan var mı durumunuz nasıl
MayIs_papatyasI annee-adayiii benim de bu haftalarda baya hareketlenmişti,sonra kontrolde baş aşağı döndüğünü söyledi doktor.Belki sizin bebiş de yerleşmeye çalışıyordur🥰
Evlatsevgisi2 annee-adayiii kız benim bebeğim de sürekli hareket ettikçe yan bölgem çok acıyo ayağı mi eli mi hiç bilmiyorum sert vuruyo acaba yan pozisyonda mi doktor görmüş olsa söyler mi acaba 36+4
annee-adayiii milav aynıyız hemen hemen ☺️ ben bugun sandalyede cok oturdum diye mi öyle oldu anlamadım😃 nst de sancı cıkmadı şükür 😍 kazasız belasız kucagımıza almak nasip olur inşallah gelişimi nasıl peki
Badgirl_ Ben şuan 23+1 günlüğüm bugün kontrolum vardı benimkide yan duruyormuş bu sekil haraketleri daha net hissediyorum sizin ki kac haftadır öyle acaba tekrar dönerler bence
annee-adayiii MayIs_papatyasI ya zaten minnoş bişeymiş 28. Haftada 1 kiloydu 😂 inşallah dediğinz gbi olur 😇😇
annee-adayiii Evlatsevgisi2 aynen göre söylerdi benimkini az önce acilde ebe ultrasona bakıp söyledi gecen hafta da doktor söylemişti