Kizaniminanasiyiim bende temizlik falan yaparken aynı ıslaklıkları yaşadım akıntı gibi ve terleme gibi olduğunu düşündüm çünkü çok yorulduğumu düşündüm,hem kordon dolanma riskim olduğu için hem de bu durumu merak ettiğim için gittim ertesi günü ama dedğiniz gibi bebek aşırı hareketliydi,suyum normaldi çok şükür,sizinde böyle olacak diye bir şey yok ama ne olur ne olmaz bi gidin,bu arada daha önceki doğumumda suyum evde geldiği için çok iyi biliyorum ki çok başka bir şey su gelmesi bacaklarından aşağı akıyorsa suyun tamamen geliyordur zaten