Denizbllt Ne yazık ki Samsundayım. Daha önce üniversite hastanesinde çekildim ama doktorlar farklı farklı değerlendirdi. Çekim çok sağlıklı değilmiş, video şeklinde olmalıymış.
Çok uçuk geldi bize de.
Buradaki bir diğer hastaneyi aradım fiyat bilgisi veremiyoruz dediler. Enteresan. Şehirdışına gidip gelsek daha az maliyetli olur diye Ankara ve İstanbula da bakıyoruz.