ayse_19 Merhaba herkese,gözümden 3 yıl önce lazer oldum,arkadaş normal doğumun gözüme zarar vereceğini ,sezeryani tercih etmemi söyledi,dr u öyle söylemiş ona,bu konuda bilgisi olan var mıdır,miyop olmak ya da lazer olmak normal doğumda risk faktörü müdür?
Fatmaykanat Bende gözümden lazer oldum fakat normal çizdirme lazeri değil. Retinada delik ve yırtık vardı lazer ile onlar kapatıldı. Benim doktorum da kesinlikle normal doğum olmamalısın sezaryen olacaksın diye net konuştu. O zaman hamile değildim fakat hamile kaldıktan sonra göz doktoruma tekrar danıştım ve kesinlikle sezaryen olacağını, yoksa görme yetimi dahi kaybedebileceğimi , ıkınmaların zorlayacağını söyledi. Sonrasında da kadın doğumcuma bir rapor yazıp gönderdi. Yani sizin de durumunuz ciddiyse doktorunuzu dinleyin 💐
ayse_19 Fatmaykanat açıkcası hiç bilgim yoktu doktora gittiğimde söyleyeceğim lazeri,teşekkürler bilgilendirme için🌸