cakebabe ilk bebeğimde de Büyükşehir hastanesinde Nihal Demirköprülü hocaya gittim şimdi de ona gidiyorum çok memnunum normal doğum taraftarı bir doktor ama sezeryanda da eli müthiş hafiftir çok ılımlı her soruya cevap veren mükemmel bir doktor saolsun 🤗