Busebusee Kac gun ılac kullandınız ve kacıncı gun transfer oldunuz doktorum adetın 2. Gunu gel ilac başlıycqz dedı sızde nasıl ılerledı
Yeliz1711 Busebusee bende sizinle aynı durumdayım ama ben tüp bebeğe başlıyorum adetimde yani 10 gün sonra