Fatovebebegi 2kizannesi- Fatma hanım ıyı ona gıdın ama dıgerlerı ıyı degıl sagolsun ıkı arkadasımın doğumunu da o yaptı tehlıkelı dogumlardı Allah’a şükür bı sorun çıkmadan aldık kucagımıza