Eminesahin1 Merhaba kızlar 26 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim bugün sabahtan beri karnım çok sertleşiyor taş gibi oluyor bide ayaklarını mı dayıyorlar anlamıyorum top gibi oluyorlar sabahtan beri sürekli böyle biraz yoruldum da ondan mıdır acaba?
AnneBi O bende de oluyor ama ben doğurmak üzereyim, siz bi takip edin solunuza yatıp hareket hissetmezseniz ya da sertlik devam ederse bi doktora gidin isterseniz Eminesahin1
Nuraslanklc Eminesahin1 muhtemelen yorulduğun içindir dinlen mutlaka dinlenmekle geçmiyor ve düzenli aralıklarla oluyorsa eğer Dr a git mutlaka duzensizse de kendini çok yorma yorgunluk çok zorluyor bedeni birde senin iki tane daha fazla etkilenmen normal ♥️
Eken012 Eminesahin1 Benimde ikiz gebelik. bende sertlesmeyi normal saniyordum sonradan kasılma oldugunu öğrendim. Magnezyum kullaniyor musunuz? Bana kasılma icin farkli ilacta verdi doktoe erken dogum riskim var.
Eminesahin1 AnneBi önceden de oluyordu ama akşam kısa süreli oluyordu bugün bütün gün sert taş gibi karnım hareketlerini hissediyorum ama daha az hareket ediyorlar sürekli elleri veya ayaklarını dayıyorlar elimle hissediyorum
Evremo Eken012 sertleşme nasıl tarif edersiniz. Ben 25 haftalık oldum ama benim karnım her tarafı davul gibi gergin. Oturunca rahat biraz. Sizinde mi öyle acaba
Eminesahin1 Eken012 ben sordum doktora 2 gün önce randevum vardı bu kadar olmuyordum ama karnımda top gibi oluyolar sertleşiyo rahatsız oluyorum dedim normal dedi herşeye normal diyo pek umursamıyo gibi geldi bana
Eminesahin1 Eken012 magnezyum kullan demedi kullanmıyorum yani en başında siyatiğim olduğu için ağrım vardı o zaman vermişti biraz kullanmıştım ama bulantılarım olduğu için bırakmıştım
Eminesahin1 Evremo benimde karnım çok gergin ve elleyince çok sert patlıcak gibi göbek deliğim çok acıyor yatınca düz biraz rahatlıyorum ama düz yatınca da tansiyonum düşüyor yan yatınca sertleşiyor bugün çok zorlandım 2 gündür de uyuyamıyorum
Eken012 Evremo Ayakta zaten gergin oluyor karın ama oturdugunda uzandığında yumusak. Benim uzandığım halde karnım sertlesiyirdu ve bebek bir yere toplaniyordu. Daha sonra tekrar yumusuyordu. Baya böyle tekrarlamaya başladı. Bende rahim agzi kisaligi cıkti bunu dedigimde doktor kasılma dedi ve ilac yazdı
Eken012 Eminesahin1 Doktor tabi daha iyi bilir benim riskim oldugu icin belki ilac baslatti. Magnezyumu sorun ama kramplara kasilmalara iyi geliyor bana 16. Haftadan verdiler ikiz gebelik diye.
Evremo Eminesahin1 ben 50 kiloydum 25 haftalık oldum ama 10 kilo aldım bile. Karnım top gibi ve davul gibi gergin patlıcak gibi. Korkuyorum erken doğum diyorlar her yerde. Doktor magnezyum iç dedi fayda etmedi. Acaba ben birden kilo aldım karnım ondan mı gergin sert diyorum yoksa bebek mi kasılıyor anlamıyorum kafayı yicem herkese soruyorum
Eminesahin1 Evremo bende 55 kilo ile hamile kaldım 5 kg aldım ikizler göbeğime sadece kilo aldım ama sanki çatlıcam gibi hissediyorum benimde çok gergin nasıl daha büyücek merak ediyorum
_Minik_ Kasılman varsan magnezyum ve progestan iyi gele bilir. Servikal uzunluğu da ölçdür, erken doğum riskin varsa tedbir görülsün