Emel_34 Kızlar 1 saattır karnım sertlesıp kramp gıbı daha doğrusu anlamıyorum ama çok agrıyo bebekte toplasıyo canım çok acıyo sırtıma vuruyo ağrısı mıdemıde bıraz bulandırdı sureklı toplanıyo sertlesıyo ama ağrısı gecmıyo neden
KuzeyinAnnesi10 Emel_34 dakika tutun kasılma olabilir kaç haftalık 5 dakika da bibgeliyorsa acile gidin
Suey Emel_34 herkes için farklıdır tabi yanlış yönlendirmek isyemem ama istersen bir git göster çünkü ben 33. Haftada erken doğum yaptım kasılma sertleşme bebek bir yere toplanıp sırtını dayıyor gibi hissediyordum acile gittim doğumhanede nstye aldılar bu anlattığım şey sancı oluyormus ve doğum yaptim
Emel_34 KuzeyinAnnesi10 doktora soyledım oda sertlesme sık sık oluyorsa hastaneye gıt dedıde bende duş aldım sertlesme geçti sadece hafif ağrı var ama dindi duş ıyı geldi
Suey Emel_34 doğuma yakın haftalarda rahim yalancı sancı verirmiş arada insallah sizin ki böyle bir şeydir. benim bir kaç gün boyunca ara ara oluyordu en son normal değil heralde diyip gitmiştim
SenaBM Emel_34 benim karnım taş gibi oluyor. Sağa sola toplanıyor bebek aniden. Kramp gibi değil ama hafif bir acı var sanki bebeğin yoğun hareketlerinden. Sıcak duşa girdim biraz sakinledi. Şimdi yine taş gibi ama
Emel_34 Suey benım gecen hafta çok ağrım vardı hastaneye gittim nerdeyse ıkı gün sürdü doktor bebek ıyı dedi ama nst sunanbuna sokmadı enfeksiyon olabılır dedi tahlılde bısey çıkmadı sımdı ıste akşam saatllerınde başladı ama geçti
Suey Emel_34 geçtiyse bir sorun yoktur sonuçta doktorunuz en doğrusunu biliyor siz yinede sürekli tekrar ederse bir nstye girin içiniz rahat olsun
120117 @Suey bebeğiniz küveze alındı mı bende 33+2erken doğum dedi doktor korkuyorum kasılmalarım da var kramp gibi nts de sancı çıktı.
Suey 120117 benim bebeğim 5 yaşında şu an :) kuveze girdi ama bir sorunu yoktu hiç korkmayın o dönem burdan tanıştığım bir arkadaşım da 33. Haftada doğurdu ve kuveze bile girmedi bebegi gayet sağlıklı şu andada
120117 @Suey ya çok güzel çok teşekkür ederim içim rahatladı vallahi çok stres yapıyordum her senaryoyu düşünüyordum. ☺
Suey Emel_34 sen onlara yaşadığın durumu anlatınca zaten hemen nstye alırlar canım sık sık yaşıyorsan mutlaka git sancı oluyor o kasılmalar