Han34 Kuş korkum var.evde üstüme gelecekti ve çok korktum kaçtım.Kasık sancım oluştu.zarar görmüşmüdür bebeğim.hastaneye gitsem serum,ilaç verirler.hamileyken kullanmak istemiyorum bebeğime zararı olur diye. Ne yapmalıyım acaba.
orkide123p3t Han34 sizin evinizde mi kuş korkmayın hiç bişey olmaz ani haraket edince kasıklar ağrıyabiliyor hapşururken olduğu gibi kalbinizi bozmayın
mucizebebek_111 Han34 bende duştaydım, aniden soğuk su açıldı karnım çok kasıldı, ağrıdı, o ani kasılma oluyo merak etmeyin😄🌺🥰