Doğum haftaniz gelmiş müdahale edilmez büyük ihtimalle doğumu başlatma riski var ama bu şiddetli ağrı iltihaptan olur gebeliğe uygun antibiyotik verebilirler bende ilk aylarmds yaşadım antibiyotik ile geçti şükür 35 haftalık olduk tekrarlamadi çok geçmiş olsun