Gurbetci1anne Kızlar son zamanlarda karnımın alt taraflarında sezaryen dikiş hizasında bebeğin ağırlık yapmasından kaynaklı çok ağrı hissediyorum. Bu dikiş ağrısı mı ve normal mi?
tugbatosun Sezeryan olmadıysan ağrısını çekmen garip geldi bana açıkçası kesik yok yara yok anlam veremedim vallahi 🤷🏻♀️
bussratoygg Gurbetci1anne o yüzden olabilir o zaman tabii ki ya benimde ilk dogumum sezeryan şimdi bu dogumuma yakın kesi yeri ağrıyacak mı diye merak ediyordum hep merakımı giderdin teşekkürler😂😂
Gurbetci1anne tugbatosun o şey için sordum eğer sezeryan dikişi olmayan gebelerde de varsa bu ağrı dikişten kaynaklı olmayabilir