Kızlar iyi akşamlar 15. haftamdayım son iki gündür sol tarafımda kasık bölgesinde batma kasılma oluyor doktorum çok rahatsız ediyorsa gel dedi ama 15 gün arayla ultrasona girmek istemiyorum internette normal olduğu yazıyor sizde de oldu mu aynı haftalarda