Happy_123 Kızlar yarın sabah kendi isteğimle sezeryan doğuma gireceğim, korkuyorum 😞 38+6 olduk, bana dua eder misiniz🙏🏼
Elo__35 Happy_123 hayırlı uğurlu olsun şansıyla bereketiyle gelsin evladınız inşallah her şey hayallerinizden bile güzel olsun 🙏🏻 benimde son 18 ♥️
nurhuma17 Happy_123 Allah yardımcınız olsun inşallah sorunsuz geçer umarım isteğinize bağlı olduğunu söylemişsiniz sezeryanın Devlet Hastanesi’nde mi yapacaksınız özelde mi
karaguzelirem_ Hayırlı olsun canım şimdiden rabbim hayırlı eylesin sağ salim bebeğine kavuşursun inşallah.. haftaya çarşamba bende kendi isteğimle sezaryen olacağım 38+5 de son 7 günüm kaldı aşırı heyecanlı ve stresliyim.. umarım çok pozitif bir doğum geçirirsin
Happy_123 karaguzelirem_ bende çok stresliym devamlı kusuyorum mideme vurdu ama bir şekilde çıkacak sağlıcakla gelsin bebeklerimiz❤️
Happy_123 nurhuma17 özel hastanede olucak Bahçelievler memorialde ya kendime dokunduramıyorm canım çok tatlı çatı muayenesi bile yaptıramadım:(
Mebus Happy_123 bende yarın 38+5 isteyerek sezeryan olucam. İkimizde sağ sağlam kavuşalım yavrularımıza inşallah 🙏🏻🥹