37 haftalık olduk dün itibariyle ancak doktor bebek doğum kanalına inmemiş bu haftada inmesi gerekiyor dedi nst de sancılarım çıktı ama ebe hiç açılmam olmadığını ve çok basık olduğunu söyledi pilates topuyla egzersiz yapmamın hiçbiseyi değiştirmiceğini söyledi benim gibi olan var mı ya da sonraki haftalarda kanala inen kafam çok karıştı 😕