Bbgmsc Hamile olduğumu öğrenmeden önce çektirme planımız vardı doktorumla. Fakat araya bir şeyler girdi ve sonra da hamile olduğumu öğrendim. Şu anlık tam 5 haftalığız, nasıl geçirebilirim öyle böyle ağrımıyor, deliricem ağrıdan 😩
Ezel16 Bbgmsc Geçmiş olsun canım sanki arkadaşlar karanfil yağı, tuzlu gargara falan demişlerdi bir postta.. Muhtemelen görünce yazacaklardır ..
Mucizebb Bbgmsc bnmde hamileik yokken ağrıyordu tedavi edecktim. Ama dediğin giib araya birşeyler girdi kaldı öyle. Şuan. 34 haftligim. Hala da ağrıyor bir an ocne dogursamda çeksem cnku bnmki parclandi git gide
Bbgmsc Ezel16 bir sürü öyle başlık karşıma çıkmıştı şimdi lazım olunca göremedim hiç birini 🥲 deneyeceğim teşekkür ederim
Ezel16 Bbgmsc Rica ederim canım ne demek 🤗 Umarım görüp yazarlar bir an önce ağrın geçer diş ağrısı zor 😔
Meral_Guler2 Bbgmsc 12. Haftada bende diş ağrısı çekiyorum doktora gittim parol içmende Bi sakınca yok dedi onun dışında mentollü gargara kullanıyorum çok sızladığında. Başka bir şeyin faydasını görmedim. 3-6 ay arasında işlem yapabileceğini söyledi
Bbgmsc Mucizebb oldukça hüzünlü bir şekilde okudum 🥹 sağlıkla kavuşun inşallah, siz maşallah sonuna yaklaşmışsınız🙏🏻