Dilosmuymuss Bazı şeyleri abartmaya hiç gerek yok. Evet bir acı muhakkak ki oluyor ama katlanılmayacak bir acı değil bu. Herkesin acı eşiği farklıdır ayrıca, beni zorlayan şey seni zorlamaz belki de. Bu yüzden millete kulak asmak ve bu yüzden kendinizi strese sokmak en son yapacağınız şey olsun. Kendi sezeryanıma gelirsem zorunlu sezeryan oldum, spinal oldum, bir arkadaş spinal mahvetti demiş bana hiçbir şey yapmadı mesela, ameliyat yerim bir tık acıdı ama zamanla oda geçti. Yukarıda da dediğim gibi herkesin acı eşiği hissettiği farklıdır💖