gundogan36 Dün aşı oldum ama bugün kolum çok ağrıyor sizde de oldu mu normal mi acaba kaç gün sürüyor ya da bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 🙏
Ezgisrerkli gundogan36 Bende hem kol ağrısı oldu hemde ateşlenme oldu. Ateş bir gün sürdü kol ağrısı da 3 güne falan geçti