Tugcev doktor güler yüzlüydü o konuda hakkını yiyemem ama her seferinde yeni tanımış gibi oluyordu ve muayene 10 dkda bitiyordu biz sormazsak bir şey söylemiyordu. Yeni doktora geçince 40 dk sürdü muayene, bir sürü bilgi verdi. Son dakika değiştirmek istersen sen de stres olursun bulabilecek miyim bunda da aynı şeyleri mi yaşayacağım diye