HandeAnne bende bu konuyu bi türlü anlamış değilim,ilk haftalarda hep alttan muayene oldum ve kese oluşumunu,kalp atışını,ikiz olduklarını,hatta tek yumurta ikizi olduklarını,arada zar olup olmadığını çok erken tespit ettiler bu sayede,ben 8.haftamda ikiz olduklarını için bütün risklerimizi bu sayede çok erken öğrenmiş oldum,çok şükür ne bi sıkıntım oldu nede başka birşey.Bunun zararlı olmadığını bi ara anlatmaya çalıştım ama baktım olmuyor,bıraktım bende..