Aybarssena 36+2 deyim ben bebek doğum pozisyonuna girmiş. Önümüzdeki hafta tüm tuşlara basıp 40a varmadan doğurmayı planlıyorum sizde ne var ne yok😍
HilalYlmz Aybarssena 36+5ten selam bugün kontrolümüz vardı 2.sezaryenim olduğu için 8 marta sabah 9a randevumuzu aldık hayırlısıyla haftaya son kontrol sonra allahın izniyle doğuma 🌸🥰
Sedefkitir12- Aybarssena 34+1 bende 2. Sezeryanım olucak 27 marta gün aldık bakalım eğer erken gelmezse 🥰
Maydogdu34 Aybarssena Biz 37+6 dayız cok nadiren adet sancısı gibi sancı oluyor. Salı günü kontrol var bakalım ne olacak 🙏🏻 sağlıcakla gelsinler 🩷🙏🏻
Nariye007 Bende 36+5 bende hala dönmesini bekliyorum bir umut doktorlar birşey demiyor normal istiyorum ama inşallah umduğum gibi olur
Aysenurates43 36 da yım bende çalışıyorum hâlâ 37 de çıkacağım daha tam herşey hazır değil çok stresliyim bebeğim zaten 26. Haftadan beri doğum pozisyonunda sezaryen olacaktı burada ilçede Eskişehir e sevk edince oradaki doktor normal dene önce olmazsa sezaryen e öyle alırız dedi
Baharatajanova 34.haftadayim eğer 38.39.haftalarda gelirse Mart’ta doğum olacak. Bende çalışıyorum şuan da. Doğum iznine ayrilinca bende bütün tuşlara basacagim inşallah çabucak doğurmak için ☺️
yagmur_vera 36+6 Ssvd için bekliyorum 🥰🙏Haftaya kontrolümüz var. Duruma göre doğumu hızlandıracak tuşalara o zamandan sonra basmak istiyorum.
TugbaAleyna Bende 37+3 teyim tüm tuşlara basıyorum 😂 biran önce kavuşmak istiyor insan sabırsızlanıyorum iyice hurma, yürüyüş, pilates, merdiven in çık 😂
Feyzsali 34+4 olduk bizde 28. Haftadan beri bebis baş aşağı duruyor ama henüz dogumumuz nasıl olacak belli değil ilk gebeligim 🌸
Blackkcat Aybarssena bol mide ağrılı ama bosbolll🫠🫠35+1 olabildik şükür haftaya sezaryen günü alıcaz bizde,aman yine zamanında gelsiniler😅
Derara Aybarssena 35+1 haftadayız. Ama haftaya pazartesi anestezi ile görüşüp 37de doğum için gün alınacak. Çünkü şeker sebebiyle ufaklık 4hafta ileride ve suyum fazla. Çok ağırlaştım. Artık bugün alalım dese tamam diyeceğim🙈
denizalismom Aybarssena 36+5 yalancı sancılarım giderek artıyor, kasıklarımda çok baskı hissetmeye başladım. Yarın akşam kontrolüm var bakalım ne olacak 🙏
Aybarssena denizalismom ne oldu acaba bende de aynı durum söz konusuydu ama gitmedim doktora. Sizinki ne dedi
Haticebubekir0 34 haftalıgım gecen hafta kontrolde karnı ve boy kılo 9 gün geride cıktı kafası 1 hafta öndeydı 2. Sezeryanım olcak nasip olursa bır hafta yemene ıcmene dıkkat et gel dedi yarın kontrolum var nasıl bi yol ızlencek cok kafaya takıyorum
Zeyna01 Aybarssena 38+3 merhaba bugün doktor kontrol vardı nts sancı çıktı ama çok az beyefendi ne zaman gelirse artık bekliyorum bende 3 kilo 150 gram şuan kilosu bakalım 😍
Ervaa35 Aybarssena 35+5 im benimki taa 20 li haftalarda baş aşağı döndü bu yüzden doktur 9 marta verdi günü 37+5 de alıcak ilkim sezeryan diye baya dün baktı kanalda bebek🤦🏼♀️