Merve_3351 20. Haftada ilk doz anne için yapılıyor , ameliyat hanede sezeynad aolsa normalde kesi yapılıyor enfekte olmamamız için , bir ay sonra 2. Doz yapılıyor bebek için göbek bağı kesilirken metal alet kullanıldığı için. Hurafeler diyarı oldu bu arada memleket herkes asi karşıtı olmuş durumda lütfen araştırınız bebeğinizle kendinizi riske atmayiniz