bebegimhayalim Kızlar 35+0 oldum 2 gündür bel sırt ağrım vardı nst de 3 agri çıktı şuan serum taktılar 2 tane ardından tekrar nst bakcak doktorum başına gelen varmi
Bb95 bebegimhayalim benim 34 ncü haftada başıma geldi erken doğum riski olabilir diye 2 gün yattım ciğer geliştirici yapıldı şu an 37 nci haftamdayım
bebegimhayalim Bb95 ay bende serum iyi geldi çok şükür serumla sonra nst güzel çıktı ama arada Bi yine sırt bel ağrım var
Bb95 _Tazeanne yok hayır yani arada az hissettiğim oldu ama doktor günde 10 kereden az hissedersen mutlaka gel dedi birde yeri daraldığı için hareketlerinde kısıtlanma olabiliyormuş
Bb95 bebegimhayalim aynısı bendede devam ediyor canım içini ferah tut en azından 36 olursa daha iyi olur ben 35 teyken doktor doğsa bile sorun olmaz demişti 37 ye kadar geldik bakalım daha ses yok 😂
ikizmom94 Ben 34. Haftadayim sancilarim çıkıyor 70 80 lerce ama doktor beni eve yolluyor bu normal mi 🤦♀️🤷♀️
Bsrblcn ikizmom94 doktor sancı olduğunu söyledi mi? Yoksa sadece Nst de siz mi gördünüz o rakamlara çıktığını? Yani anlık yükselmeler bebeğin hareketleri aslında benim 100 bile çıktığı oluyor ama hissettiğim bişey değil o sırada hareket ettiğinden öyle oluyor
ikizmom94 Bsrblcn asistan, ögrenci doktor baktı sanci var dedi kendi perinatoloji doktorum normal dedi ama nst çekilirken çok şiddetli sırt ağrım vardı ben de anlayamadim