Kızlar merhaba, kızıma hamileyken iyi ve ahlaklı olmasını istediğim için cinsiyetini öğrendiğimden beri doğana kadar hergün Meryem suresi okudum. İkinci bebeğime hamileyim doktor yüzde 70 erkeğe benziyor. Erkek bebeğin hayırlı ve iyi bir evlat olması için okunan özel bir dua var mı. Bir çok yerde Yusuf suresi diye geçiyor. Ama nette erkek bebek isteyen anneler için diyor. Benim doktor erkeğe benziyor dediği için başlamak istiyorum. Yoksa kız erkek sağlıklı olsun yeter.