Seyda5- Kızlar bu ay 10 11 12 şubatta yumurtlama gördüm değerlendirdim ama çatlama yapmadım en /8! 14 ünde yaptım silikleşmiş 13 mü 14 ünde mi çatladı bilmiyorum bugün kan verdim 1.20 çıktı sol kaşığımda ciddi ağrı vardı ovülasyon yaptım böyle çıktı 2. Yumurtlama olabilir mi ?