Arkadaşlar merhaba 2-3 gündür özellikle şu son 2 gündür karnımın alt kısmında ağrı hissediyorum sancımı onu da bilmiyorum sol tarafımda genellikle böyle bir birkaç saniyelik bir ağrı acı gibi bir şey oluşuyor sonra geçiyor ama midem ve kalbimde ağrıyor gibi rahatsız edici bir durum sizce sancıbaşladı mı 34+4 hafta