Sdil kese etrafında kanama devam ediyor ama dışarıda herhangi bur kan yok. Maalesef sancilarim ara ara bazen sık sık geliyor o geçmedi ama normalmiş sanırım. Hala iğne ve kapsül kullanıyorum dinlenmeye çalışıyorum elimden geldiği kadar. Bir de az su içince de sancim çok oluyor