Yagmur-55 Merhaba arkadaşlar günüme 10 gün varken kan verdim 14 çıktı ayın 18inde dün tekrarladım 38 olmuş sizce gebelik var mı düşük mü sonuç günüme 6 gün kaldı
Havvabaht Merhaba son durumunuz nedir? Benimde adet tarihine 9 gün vardi ayın 14unde sonuç 14 çıktı 20sinde tekrar kan verdim 274 çıkmış bana az geldi. Bugün tekrar kan verdiniz mi
Yagmur-55 Havvabaht merhaba ben 38 den sonra 22sinde verdim 78 çıktı birde pazartesi gece 1 gibi verdim 630 çıktı adet günümden 1 gün önceye denk geldi o bugün muayene olmaya gidicem sizin sonuçta iyi geldi bana güzel artmış
Yagmur-55 Dryfrmzz25 merhaba ben yumurtlama takibi yapmadım ama ayın 7sinde doktora gitmiştim yumurtalıkların büyük demişti o akşamki ilişkide tuttuysa eğer 11 gün sonra vermiştim kanı ayın 18inde 14 çıktı