Sevvalkizilkayaa Kızlar bi hafta sonra çatı muayenesi yapılcak canım acırmı korkuyorum biraz elle mi yapılıyor bişey mi sokuluyor
Tuba_a Sevvalkizilkayaa El ile muayene ediyorlar maksimum 20 saniye sürüyor korkmayın kendinizi kasmayın acılı bir işlem değil
happymuti Sevvalkizilkayaa bugün oldum bende çok acı veren bir işlem değil ama sonrasında ağrım oldu benim
Miracleee Sevvalkizilkayaa muayene sırasında hiç hissetmedim bile 3 saniye sürdü. Ama sonrasında 3 gün filan çok ağrım oldu pelvik bölgemde.
Busramom07 happymuti dürtttüğü için ağrı olmuştur bazen doğumu bile başlatır o yüzden son haftalarda yapılması tercih edilir
Fatmakrma Denizzli20 merhaba bende Zeynep hanım takipliyim ilk nst ve çatı kontrolü ne zaman yapıldı acaba bilgi verir misiniz
Ebru3457 happymuti bende bugün gittim tam 38 haftalık ama çatı muayenesi vs yapmadı veya şu zaman gel yapalım demeli acaba her hastane yapmıyor mu
Ebru3457 Sevvalkizilkayaa bende bugün kontrole gittim 38 haftalığım tam ama yapmadılar henüz 1 hafta sonra gel dedi ama çatı muayenesi vs birşey demedi bebek 37 haftayla uyumluymuş onunla alakalı olabilir mi acaba
happymuti Ebru3457 bazı nadir doktorlar yapmıyor ama genel olarak yapılıyor bana doktorum 39 haftalık olunca yapacam dedi dünde kontrolüm vardı gelmişken çatı muayeneni yapalım istersen dedi haftaya kontrolün varsa o zaman yapacaktır muhtemelen
Ebru3457 happymuti 1 hafta sonra çağırdı tekrardan bende acaba yapacak mı yapmayacak mı merak ettim normal doğum istiyorum ama ilk gebeliğim rahim vs normal doğuma vs uygun mu bilmiyorum o yüzden
Mervesrsy Sevvalkizilkayaa dün oldum o kadar abarttıkları kadar yok normal ilişkiye girmiyor musunu sonuçta eline jel sürüyor doktor 2 3 saniyelik iki parmakla bakıyor o kadar yani gözünüzde büyütmeyin rahat olun yeter
Sltnnv Sevvalkizilkayaa valla kendini kasmamakla rahat bırakabilmekle alakalı aslında bunun cevabı. O da zor oluyo tabi haliyle insan bi çekiniyor canının acımasından korkuyor, öyle olunca bi tık acılı olabiliyor. Ama özünde kısa ve basit bir muayene