Kızlar 40+3 deyim cati muanesi yapıldı çok canım yandı doktor 2 seferdir çok kasıyorsun kendini böyle normal dogum olmaz falan diye bana psikolojik baskı yapıyor gibi geliyor ister istemez canım yandığı için bacakalarim kasiliyor ama kapatıp kendimi kitlemiyorum böyle soylerek hem moralimi çok bozdu hemde kendimi çok kötü hissettim çatı muanesi olanlar aynı durumu yaşayanlar varsa tecrubelerinizi anlatirmisiniz.