Ss4 Şuanda 9 haftalık hamileyim, en son geçen hafta perşembe günü gitmiştim, herşey iyiydi. Bir önceki düşük kaybımdan sonra iki ayrı özel doktoa gidiyorum. Ama asıl doktorumu 4 haftadır görmedi, yarın randevum var, yine yazarım. Ara ara kasıklarım biraz ağrıyor sonra geçiyor,mide yanmalarim ve bulantılarım da gün içinde yokluyor, umarım herşey yolundadır, hepimiz için.