MorKelebek54 Teslimenursevil cizgi de cok net var ama bariz belli yani ben burdahim diyo. Digerctestlerini hatirliyorum bu kadar net degildi hic ozelden suan ki halimi bi atsana testin kuzum
Smbemdy Teslimenursevil daha oncede yasadin kan verdin negatif cikti hep umitlendin anliyorum seni yorulman cok normal. Ben yine kan vermeni soyleyecegim cunku test verip negatif olursa yine uzuleceksin vermezsen de icin icini yiyecek hergun kebdini dinleyip acaba belirti mi diye dusunup hirpalanacaksin beklemek daha zor bence. Umitle beklemek cok zor. Ben olsam kan verirdim ne oldugunu bilir onume bakardim. Zaten tup bebek icin beklemeye gececektin dinlenmeye .. nacizane fikrim Rabbim.gonlundekini kolay sekilde en kisa zamanda nasip etsin
Teslimenursevil Smbemdy evet tüp bebek için bekliyorum haziranda embriyolarımı koydurucamda kuzum bilmiyorum bu ay doktor yumurta takibi yapmıştı büyümedi yumurtalarım aslında anlamadım kan verip üzülmek istemiyorum şuan sevinmedimde üzülmedimde aslında
Mls5454 Elinizde test varsa tekrar yapın bence , bende de böyle çizgi çıktı hatta bekledikçe daha da koyulaştı ve adet oldum maalesef, pek güvenemiyorum o yüzden hadi hayırlısı bakalım
umut0808 Başında beklemedinizmi hiç testin, laboquick ten şimdiye kadar hiç bende pembe kuruma çizgisi ckmadı