kezbanatalayy 32 haftalık hamileyim bu aralar yürüyüş yapınca ertesi gün sol kasığım yani göbeğimin sol alt kısmı çok acıyor bu normal mi acaba? Aynı durumu yaşayan var mi? Şuan yürürken falan baya acıyor. Nedeni nedir bilen var mi ya ??