Eddakayaa bugün 10+5günlük olmuşuz ❤️ ilk gebeligim kızdı onuda burda cinsiyet tahmini yapanlardan bilenler olmuştu hatta kimse erkek dememisti herkes kız yazmıştı bunada yapalım bakalım tutucak mı
Mesen Eddakayaa devlet Hastanesi’ne göre ultrason çok iyi dikkatimi çeken tek şey cinsiyetten de anlamam zaten 😂rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏
Bulutabioluyor Eddakayaa fasulye seklidmeyse kese erkek yuvarlakda kız demişlerdi oglumda fasulye sekliydi erkek çıktı
Eddakayaa Mesen 😂😂 küçük ve eski bir polikinlik olmasına rağmen evet baya iyi amin çok teşekkür ederim ❤️
Eddakayaa Bulutabioluyor bilmiyorum ki kızımdada böyleydi kesem hiç yuvarlak cikmadi ultrason resimlerini aynı böle karşılaştırıyorum ama anlamadım