Ben de sanki öyle hissediyorum özellikle gece düz uzanınca ekimi karnıma götürüyorum 11 haftalıpım nabız atılı gibi arada hissediyorum özellikle sağ tarafımda bence o bebek bağırsak hareketleri değil çünkü ilk gebeliğimde de aynısı olmuştu gebelik yaşamadığım zamanlarda yoktu özellikle dikkat etmiştim ama