BADE38 ilaxidexi Ben daha vurulmadim canım ama bana sağlık ocağında 20. Haftanın bitişi 21. Haftanın başlangıcı vurucaz dediler
Tuba-M55 ilaxidexi 25.haftada gel dedi sağlik ocağı 25-30 hafta arasında istediğin hafta yapabiliriz dediler
Myrtle ilaxidexi 2 dozu da oldum. İlk dozda ateslendim zor gecti 2 3 gun surdu kol agrisi da. İkinci doz rahat gecti
Sadiyekrn07 ilaxidexi ben ikisini de yaptırdım haftalarını tam hatırlamıyorum ama ağrı bile olmadı kolumda çok şükür bebekde de her şey yolunda ama yaptırmayanlar da var gördüm bir kaç kişide
ilaxidexi Efnan_betul doğum sırasında olası bir paslı alet kullanımı sonucu komplikasyon gelişmesin diye yapılıyor, doktorunuza danışın isterseniz 🙏🏼
Meyranas Efnan_betul yapılması gereken bişi çok bilmişlikten demiyorum yanlış anlamayın sakın ameliyat a giriyorsun doğuma ve ordaki metaryeller ne kadar temiz olursa olsun kesi atıldığında olası enfeksiyon a karşı seni koruyor o aşı mesela demirle kesildi bi yerin yada paslı demir Le kesildi girdi her neyse bunlar için bile geçerli bi aşı
Cecemk Ben yaptırdım.2 defa dr 25 den sonra yaptıralım dedi ve kendisi de olmam gerektiğini söyledi doktoruma sonsuz güveniyorum . Ve benim kolum ağrıtmadı bile, hiç hissetmedim.
Gulsedaa1 Ben 17 haftalikken vuruldum ağrır dediler cok sukur cok hafif ağrısı oldu sonra geçti cok zorlanmadım
Hamisbayan ilaxidexi yaptıracaksanız bir doz yaptırmanızı öneririm ikinci dozda ölüyordum az daha ilkinde sadece kolum ağrımıştı ama ikimci dozda fena ateşlendim kalp sıkışması kusma vs acile zor attım kendimi ve üç beş kişi daha gördüm burda ikimci dozda benim gibi olan bir dozda yeterliymiş bilsem ikinciyi asla olmazdım
ttazeannee ilaxidexi İlk dozu 20. Haftamda oldum sadece kol ağrısı oldu bebek hareketinde falan azalma olmadı 2. Doz için de 27 28 haftalıkken çağırdılar. Ben burda çok okudum kimisi ateşlenmiş kimisi ağır geçirmiş diye çok korkmuştum hemşireye inşallah bişey olmaz dediğimde bu aşı her türlü vurulacak Allah korusun bir kaza geçirsen veya başka bişey olsa ilk önce tetanoz vuracaklar dedi
Yenianne6706 ilaxidexi 20. Haftamda ilk dozu oldum ikinciyi de 24. Haftada çağırdı. Üç gün kolum ağrıdı ilk günde halsizlik oldu biraz o kadar ama vücuda göre değişiklik oluyor. Bazılarında hiç bişey olmamış, genelde kol ağrısı ortak :)
gencbir_anne ilaxidexi 2 doz oldum ilk dozda 1-2 gün kolum ağrıdı ikinci dozda hiç bir sorun yaşamadım. Hangi kolunuzu kullanmıyorsanız o kolunuza yaptırabilirsiniz gün içinde rahat edersiniz
Senatr ilaxidexi iki dozuda geç haftalarda oldum 28-33, herhangi bir yan etkisi olmadı çok şükür, ilk yapıldığında kolum agrıdı biraz 20 dk kadr sonra geçti sıkıntı olmadı .
Lalemmm12 ilaxidexi 21 haftalıkken vurdum 22 he giricem vurduktan sonra bende öksürük başladı kızlar nedense kolum o kadar acımadı ama nedense öksürük başladı bende baş dönmesi falan