Dadymom1 Elif_49 Gebelikte 2,5 ve altı olması lazım. 33.haftaya kadar altındaydı, sonra 4 üzeri çıktı, 25 mg ilaca başlattı doktorum. Yarın 37 haftalık oluyoruz, değerim düştü ancak yine 2,5 üzerinde olduğu için devam ediyorum kullanmaya.
ErnurBc Elif_49 tam istenilen değer değil ama düşükte değil korkmayın. Her türlü değeri görmüş biri olarak yazıyorum. 0.555 gördüm doktorum normal dedi başka Dr da normal dedi ama daha aşağısı veya 2,5 üstü normal değil. Korkma doktoruna danış.
Enfal_06 Elif_49 nasıl düşük olması gerekiyor zaten benim yüksek ilaç kullanıyorum düşük te mi olmaması gerekiyor
BADE38 Çok düşük normalde ilk trimesterde 2.5 ve altı olmamasi gerek ki gebelik boyunca yükseliyor tsh düşmemesi gerek
yenidenanne34 BADE38 tam tersini söylüyorsunuz 2.5 üstü olmamasi gerek gebelikte olursa ilac başlanıyor
Elif_49 @Dadymom1 1 de çok düşük sanıyorum yarın araştırdım biraz yüksekti baya simdidd değer bu Yarın doktora sorcam
BADE38 Enfal_06 Referans aralığı neydi sizin? Çünkü 3,36 normal bir değer 2.5 altı zaten sorunlu sizin yanlışınız var gibi eminmisiniz? Dahiliye doktoru söyledi bana