Ben ozelde baskent hastanesine gidiyorum gayet de bana rapor cikardilar. Tabi oncesinde devlet hastanesinde genetik bolumunde trombofoli paneli testi yaptirdim. Pihtilasmaya yatkinlik cikti. Hastane rapor cikardi. Once gebelik baslangic tedavi olarak girildi. Sonra devam tedavisi olarak rapor revize edildi. 6 kutu oksapar birden alabiliyorum. Bitince 6 kutu bir daha yazdiriyorum. Ucret odemiyorum sgk var bende sadece. Bence siz gidip baska doktorla konusun