Merhabalar 4+3 günlük gebe bi arkadaşım var dün kanaması vardı doktora gitti kesesi görüldü kan değeri 4 bindi doktor şimdilik sıkıntı yok diyip ilaç vermişti akşam kanaması çoğaldı ve parça parça gelemeye başladı başka hastaneye gitti kan değeri 3 bine düşmüş ve kese bozulmaya başlamış düşük oluyo demişler ama bugün tekrar kendi doktoruna gitti düşük riski yüksek ama beklicez düşük yapmıyosun gibi bişey demiş değerler düşüyo kanama parça parça geliyo ama doktor böyle söylüyo anlayamadık bişey düşükmü yapıyo yoksa çocuğun tutunma ihtimali varmı