Gizemnur_ Hangi folik asiti kullanıyorsunuz? Ben gebe kalmadan önce inofolic kullanmıştım şuan bana folbıol yazmış 🫶🏻🤰🏻♥️👶🏻
Tuba-M55 Gizemnur_ aile hekimi bana da folbiol yazdı ama yüksek miktarda folik içeriyomuş o ilaç. Ücretli ama miktarı daha uygun olan vinalac verdi doktor. Folbiol de yüksek folik olduğu için günlük yediğimiz yiyeceklerle beraber de folik asit aldığımızdan dolayı önermedi gittiğim 3 doktor
ozlemeymen07 Gizemnur_ bende her hamileligimde folbiol kullandim gunde 1defa aldim 12 haftada biraktkm
Eddakayaa Gizemnur_ folibol kullanma canım oranı çok yüksek doktorlar genelde önermiyor onu gebelikte anneye fazla gelebiliyor. İMom kullaniyorum ben
Gizemnur_ Tuba-M55 sağlık ocağındaki de bana gebe kalmadan önce verdi ve şöyle dedi gebe olduğunu düşündüğün an bırak otizmli olabilir devam edersen dedi
Serenaypolatt Regenesis öneriyorum kesinlikle hem folik asit hemde vitamin açısından çok iyi 9 ay boyunca foliks asit ihtiyacınıda vitamin ihtiyacını karşılıyo
Lutulut Folidoce kullandım. Gebelik öncesi folbiol kullandım doktorum bıraktırmıştı gebelikle beraber
Papatyaa-38 Geçen sağlık ocağındaki ebe gebe kaldıktan sonra kullanmana gerek yok, gebelikten önce 3.ay önemli fala dedi doğru mu. Ben gene içim rahat etmedi devam edicem