cerenimmoo kıyamadım size🥰 çok doğal korkmanız hele ki kayıptan sonra, doktor düşüğün sebebi ilaç kullanımı demediyse eğer benim fikrim kullanmanız. Her iki doğumu da şansına normal doğum oldu yengemin. Kendisi de çocuklar da gayet sağlıklı, birisi 10, brisi 12 yaşında hala sıkıntıları yok🧿🙏🏻 bizzat kendi de panik atak tedavisi görmüş birisi olarak söylüyorum, stres ve yükselen kortizol , nefes düzensizliği vücut uyuşması o korku cocuk için çok zararlı. Kendim de hamileyim, riskli gebelik yaşıyorum düşük tehlikem vardı, 8. Hafta kontrole kadar okumadığım kitap platform makale kalmadı, doktor en sonunda uyardı beni de, biraz sakinleşip şunu düşünmeye başladım, sağlıksız olan ayrılıyor aramızdan, bizim vücudumuzdan kaynaklı değilse, be doktor ne kendimiz bebeği zprşa tutamıyoruz içeride zombalayamıyoruz. Ağlarız, üzülürüz, nedenini iyice araştırıp tekrar deneriz e gelebildim günün sonunda nefeslerim düzeldi, o günden beri hamileliğim de kolaylaştı diyebilirim🥰 önce biz dememin sebebi de bu🙏🏻