26+2 haftalık hamileyim ve crp yüksek çıktı 500 mg Aksef antibiyotik kullandım ve bitti bitmesine rağmen crp 50 çıktı idrar kültürü de verdim henüz çıkmadı ama doktorum tekrar haftaya kan idrar tahlili istedi tedirgin oldum böyle yaşayıp düşen var mı? Bu crp nin ne gibi zararı sıkıntısı olur hamilelikte bebeğe karşı bilen varsa yazabilir mi?