Kubra-e27 17 haftalık hamileyim dün doktorum bebeğin eşi aşağıda dedi çok korkuyorum yaşayanlar var mı düzelen oldu mu 😢
tugbadurmaz34 Kubra-e27 benimde dün muayenede söyledi doktorum daha mnce yoktu haftamız 26 ama önemli olan rahim ağzını kapatmaması dedi benimki sadece aşağıdaymış ama rahim ağzında değilmiş dedi sizin tam rahim ağzında mı
Hamilebirisi_06 Kubra-e27 bende oldu bebeğin haftası büyüdükçe plasenta rahim ağzından uzaklaştı ki benim yoğun kanamalarım oldu hastanede yattım bol bol dinlen ayakta gezme bile cinsel ilişki hele ki sakın
Busranurkura Kubra-e27 benimde öyle ayaklarımı kaldırıp yatıyorum yüz üstü ve çok dikkat ediyorum 18. Haftadan sonra çıkmaya başlarmış en geç 32 e kadar dedi
Kubra-e27 tugbadurmaz34 o konu hakkında bişey söylemedi bekleyelim dedi 1 ay sonra tekrar bakalım ona göre konuşalım dedi ama söyledikten sonra araştırdım korku sardı içimi 🥺
Kubra-e27 Hamilebirisi_06 benim hiç kanamam yok olmadı da şimdiye kadar tabi bundan sonra olur mu bilemiyorum ama inşallah yukarı çıkar çok korkuyorum 😢