tugbadurmaz34 Ozlmylmzz anladığım kadarıyla organlarla ilgili bir sorun yok gibi ama sanırım tansiyon sorununuz var bunu takibi yapılacak yazıyor çok ama çok dikkatli olun tansiyon çok önemli
Ozlmylmzz tugbadurmaz34 suana kadar yükselme olmadi ama ilk gebeliğimin son ayinda çıkmışdı ilaç kullandım bundada tekrardan ilaç kullanımına başladım