HoneyandMom Kızlar doktorumla kendi isteğimle sezaryen günü belirledik fakat aklıma takıldı 38+2 sezaryen için erken bir tarih mi?
Buket6 HoneyandMom bebeğinin kilosu ne kadar canım benimde sezeryan oldu 3 gün önce 38+0 kilosu normaldi bi sıkıntı çıkmadı şükür şimdi evimizdeyiz
Bebekkkk HoneyandMom bende o tarihte yapıyorum gayet normal 37 den sonrası normal kabul ediliyor erken olsa zaten yapmazdı doktorda
Deniz-Zeynep HoneyandMom bende 38+2 dün doktora kontrole gittim 27 şubat sezeryan olacağım yani 39+2 haftalık şuan 3510 gr o zamana kadar tahmini 4 kg ulaşmış olur doktor 38 den sonra alıyoruz demişti bence riskli durum olsa söyler içini ferah tut
HoneyandMom Fatma_ecem4 36. Hafta da 3074 tü bakalım 37.hafta da kaç olmuş ☺️ doktorumun tahminine göre 3500 ten aşağı olmaz dedi ☺️
karaguzelirem_ 38+5 de doğum yapacağım bende haftaya çarşamba , suan 37+5 haftalığım , bebeğimin kilosu 3000 kg boyu ise 50 cm miş doktorum doğuma kadar bi 100-200 gram daha alsan yeterli olur dedi 🤷🏻♀️
HoneyandMom Deniz-Zeynep maşallah ☺️ doktorum da 38 den itibaren her tarih uygun demişti de yine de sormadan edemedim ☺️
yagmurekc12 HoneyandMom bende 37+6 bebegım hala donmedıgı ıcın sezaryen dedı doktor bu haftadan sonra donme ıhtımalı az dedı siz neden sezaryen istediniz acaba?
HoneyandMom yagmurekc12 benimki de dönmedi ama dönebilir bekleyelim dedi ama ben stres ve korku yaptığım için sezaryen olsun istedim ☺️
Eddakayaa HoneyandMom değil ben 38+5 olmuştum bebeğin kilosu vs normalse merak etme doktor yanlış yada sizi riske atcak bir tarih vermez
yagmurekc12 HoneyandMom aynen stres korku var tabı benım doktorum yerı artık daraldığı ıcın donme ıhtımalı az dedı bakalım