Hamileliğin son evreleri zamanları neden geçmiyor 36+3 kızlar ya ilk kızımı 41+1 de kendi gelmeyince suni verip doğurmuştum bu kızimi da öyle doğurmak istemiyorum çok zor doğumum olmuştu çok korkuyorum 😕 bı yandan beklemek de istemiyorum ah ah hayırlısıyla sağlıklıca gelsinler 😊 ikinci doğumu yapanlar süreç nasıl anlatabilir misiniz rica etsem kaç haftalık ilkine göre falan